სემინარის დასაწყისში გავეცანი ჯგ წევრებს, შევქმენი პორტფოლიო, ვნახე სასწავლო პროექტის შაბლონი. გავეცანი კომპიუტერების ტექნოლოგიების გამოყენებით მოსწავლეთა წარმოსახვის, შემოქმედებითი უნარების, წახალისებასა და საბოლოოდ უკეთესი სასაწავლო შედეგების მიღწევაში მის აუცილებლობას, ინტეგრირების მრავალგვარ შესაძლებლობას, გავეცანი პორტფოლიოს ჩეკლისტს რომელის საშუალებითაც გავიგე რომელი დოკუმენტი სად უნდა შევინახო, გავიგე და ვისწავლე მაღალი სააზროვნო უნარებზე გასვლის აუცილებლობა, გავეცანი პროექტის შინაარს და მის დაგეგმვას, რა ტიპის აქტივობების გამოყენებაა შესაძლებელი, გავეცანი სამიზნე ჯგ რა უნდა ავუხსნა, სწავლების მეთოდი, თუ როგორ აკმაყოფილებს პროექტები სასწავლო სტანდარტებს, როგორ იცვლება მოსწავლის როლი პროექტებზე დაფუძნებული სწავლების ფარგლებში, ან ფასდება პროექტები, თუ როგორ გეგმავთ პროექტების გამოყენებას სასწავლო პროცესში. პოტენციურად რა კითხვები შეიძლება დაგისვან მოსწავლეებმა,პროექტზე დაფუძნებული სწავლა მოსწავლეებს მნიშვნელოვანი პრობლემების გამოძიებისკენ უბიძგებს.
საინტერესოა თქვენი პროექტის მიზანი, რომელიც პრობლემის გამოძიებას გულისხმობს
ReplyDeleteსაინტერესოა თქვენი პროექტის მიზანი, რომელიც პრობლემის გამოძიებას გულისხმობს
ReplyDeleteმაიკო,თქვნთან თანამშრომლობა დამეხმარა ყოველი ტრეინინგის რეფლექსიის დაწერაში.
ReplyDelete